لیونل مسی: من بسیار ناامید هستم؛ هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا از شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده است، بسیار ناامید و ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماهی می‌شود که ویروس کرونا از کشور چین به سراسر دنیا انتقال و شیوع پیدا کرده است و همه چیز را تحت تأثیر قرار داده است. از زندگی عادی مردم گرفته تا ورزش جهان و سایر عوامل.

با شیوع این ویروس، مسابقات ورزشی جهان از جمله فوتبال تعطیل شد و این بدترین اتفاق ممکن برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش بود.

هیچکس عادت ندارد بدون ورزش به زندگی ادامه دهد، این اتفاق برای آن‌ها آزار دهنده است.

حالا هم لیونل مسی فوق ستاره بارسا که معمولاً بسیار کم با رسانه‌ها صحبت می‌کند و بیشتر سعی می‌کند از حواشی دور باشد، این بار راجع به اتفاقات بیماری کرونا صحبت‌هایی مطرح کرده است.

مسی گفت: من بسیار ناامید هستم زیرا مردم اعضای خانواده خود را از دست داده و قادر به خداحافظی با آنها نبودند. افراد زیادی می‌بینند که خانواده و دوستانشان در حال مرگ هستند. هیچ چیز بدتر از دست دادن افرادی که دوستشان دارید، وجود ندارد.

وی ادامه داد: فوتبال نیز مانند زندگی به طور کلی، دیگر هرگز مثل قبل یکسان نخواهد بود. تقریباً همه ما در شک و تردید هستیم که دنیا پس از تمام اتفاقاتی که رخ داده، چگونه خواهد بود.

مسی اضافه کرد: قرنطینه خانگی و این وضعیت ما را غافلگیر کرد. بسیاری از افراد با یک شرایط واقعاً دشوار روبرو شدند زیرا این وضعیت در بعضی مواقع از نظر روانی بر آنها تأثیر گذاشته است.

فوق ستاره آرژانتینی بارسا اظهار کرد: ویروس کرونا من را خیلی تحت تأثیر قرار داده است. فکر می‌کنم در این بحران موارد منفی زیادی وجود دارد، اما هیچ چیز بدتر از دست دادن افرادی که دوستشان دارید وجود ندارد. پس از پایان چنین شرایط بدی، سازگاری با حالت عادی لازم خواهد بود.

کد خبر 426538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.