پرونده ویژه قتل رومینا امشب روی آنتن شبکه سه سیما

«پرونده ویژه» با موضوع بررسی قتل دختر ۱۳ ساله تالشی امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، برنامه «پرونده ویژه» امشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰ با موضوع قتل رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی، با حضور کارشناسان حقوقی و رسانه‌ای و اجرای سیدحسین حسینی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

برنامه «پرونده ویژه» که به مسائل روز می‌پردازد، امشب با موضوع قتل رومینا اشرفی به روی آنتن می‌رود. این برنامه تولیدی پیش از این پیرامون روز قدس به روی آنتن رفت.

رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله گیلانی است که چند روز قبل با فردی که دو برابر او سن داشت از خانه فرار کرد تا به رویاهای خود دست پیدا کند اما پس از بازگشت به خانه به طرز دردناکی به دست پدرش به قتل رسید.

کد خبر 426522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام بہ نظر من فا میل ھای پدر رو مینا کہ پدر رو مینا تشویق بہ این کار کردہ بودن باید مجازات بشن پدر رو مینا تحت شرایط سختی بودہ ادم خوبی اطرافشون نبودہ راھنمایش کنہ خدا اونا یی کہ باعث این اتفاق بودن لعنت کنہ
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
      0 0
      به نظر من باید پدر خودش با دختر و پسری که او را می خواست صبحت کند تا ببیند ایا واقعن او دخترش را برای ازدواج میخواد یانه
    • ناشناس US ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      0 0
      منم چند روز پیش که جایی خوندم عموی رومینا پدر رومینا رو تشویق به اینکار کرد همینو نوشتم اما بعد با خودم گفتم آیا من اونجا بودم ؟ به گوش خودم صدای عموی رومینا رو شنیدم ؟ شاید شایعه باشه شاید نباشه ... بویژه اینروزها که بازار شایعات داغه .حقایق رو فقط قانونه که باید تحقیق کنه پس بهترهکه ما با قضاوت , گناه تهمت رو برای خودمون نخریم .