آخرین آمار ابتلا به کرونا در خراسان شمالی در ۱۱ خرداد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، نتایج آزمایش ۳۹ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ مثبت اعلام شد و یک نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری فوت کرد.

به گزارش ایمنا، سید احمد هاشمی اظهار کرد: تا ظهر ۱۱ خرداد، ۲ هزار ۱۷۱ نفر در خراسان شمالی به کووید ۱۹ مبتلا شده اند که شامل ۹۳۷ نفر بستری و هزار و ۲۳۴ نفر سرپایی می‌باشند و تعداد آمار فوتی‌ها نیز به ۱۳۰ نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان‌ها گفت: در شهرستان‌های بجنورد ۱۱۵۴ نفر، شیروان ۲۴۷ نفر، فاروج ۱۳۳ نفر، مانه و سملقان ۲۱۲ نفر، جاجرم ۶۷ نفر، گرمه ۳۹ نفر، راز و جرگلان ۱۴۰ نفر و اسفراین ۱۷۹ نفر بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: تاکنون ۷۶۸ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند.

بر اساس گزارش وبدا، وی افزود: آزمایش ۳ هزار و ۱۵۰ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون ۱۱۱ بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

کد خبر 426506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.