تفریحگاهی در قلب جزایر کره جنوبی

کره جنوبی میزبان جزیره‌ای بی‌نظیر است که به عنوان یک مرکز تفریحی اعجاب‌انگیز تمام اصول پایداری در ساخت آن به کار گرفته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت معماری هلندی یوان استودیو اخیراً از شاهکار معماری خود در جزیره Gyeongdo در کره جنوبی خود رونمایی و یک مقصد گردشگری بی‌نظیر طراحی کرده‌اند. این مرکز تفریحی فضایی به مساحت ۴۷۰ هزار متر مربع را در بر گرفته است و تمام سازه‌ها و فضاهای عمومی آن با الهام از طبیعت در فضایی کاملاً پوشیده در گل‌ها و گیاهان سبز احداث شده است. معماران هلندی با ایجاد زیرساخت‌هایی مخصوص و محیطی پایدار تحرک و نشاط دائمی را در میان بازدیدکنندگان و ساکنان ترویج می‌دهند و متفاوت با زندگی شهری و با الهام از باغ‌های کشور کره محیطی طبیعی و سالم برای هماهنگ کردن طبیعت و فرهنگ به وجود می‌آورند.

احداث باغ‌های مختلف و مخصوص برای هر سازه چشم‌اندازی بی‌نظیر به جزیره بخشیده است و جنگل سبز اطراف فضایی پویا و پرشور برای جذب بازدیدکنندگان به وجود آورده است. تفریحگاه Gyeongdo در جنوبی‌ترین قسمت کره جنوبی و در دو کیلومتری خط ساحلی شهر یئوسو واقع شده است و به اکوسیستم‌های آبی و خاکی اشراف کامل دارد. در واقع، بازدیدکنندگان با سفر به این منطقه می‌توانند از تمام فعالیت‌ها، خدمات و زیرساخت‌ها نظیر هتل‌های مجلل، ویلاهای شخصی، آپارتمان‌های اجاره‌ای، یک پارک آبی بسیار وسیع، مراکز خرید، تفرجگاه‌های ساحلی و یک تله کابین لذت کافی را ببرند.

معماران شرکت یوان استودیو با تمرکز بر طراحی پایدار در ساخت تمام سازه‌ها و فضاهای تفریحگاه جدید کره جنوبی، از استراتژی‌های فعال و غیر فعال بهره گرفته‌اند؛ سازه‌ها در زیر چشم‌اندازهای سبز محو شده است در حالی که فضاهای عمومی به طور کامل قابل مشاهده است. علاوه بر این، به منظور کارآمدی زیرساخت‌ها همه سازه‌ها به صورت متراکم طراحی شده است و از پنل‌های خورشیدی برای تأمین انرژی بهره گرفته شده است. این جزیره از سه محله جدا از هم تشکیل شده است؛ دروازه Gyeongdo، آبشار Sunrise و ساحل Sea Breeze که البته ورودی به جزیره اغلب از دروازه Gyeongdo صورت می‌گیرد و اغلب امکانات رفاهی نظیر هتل‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاهای شخصی و آبشار بزرگ در این قسمت قرار گرفته شده است.

کد خبر 426503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.