بهره برداری از پارکینگ بزرگ آزادی مشهد در آذر ماه سال جاری

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به انتشار برخی از اخبار مبنی بر تعطیلی عملیات اجرایی پروژه پارکینگ بزرگ آزادی و تاخیر در بهره برداری از آن گفت: پارکینگ و پایانه آزادی حداکثر تا آذرماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی در این خصوص اظهار کرد: عملیات اجرایی پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی در تاریخ ۱۷ خرداد ۹۸، با توجه به درخواسته های شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ و همچنین مشکلات پایانه اتوبوسرانی مجاور این بوستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه برنامه زمانبندی شده برای بهره برداری از این پروژه ۵۰۰ روز بود، افزود: متأسفانه در ابتدای کار، پروژه با معارضات زیادی از جمله خط لوله گاز و تأسیسات برخی شرکت‌های خدماتی روبرو شد که همین امر روند زمانبندی پروژه را با تأخیر چند ماهه روبه رو کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، معارضات رفع و بخشی از تأخیرات پیش آمده جبران خواهد شد در حال حاضر عملیات احداث این پارکینگ بزرگ با سرعت درحال انجام است.

کاظمی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت پروژه و فعال بودن عملیات اجرایی به صورت سه شیفت، این پروژه حداکثر آذرماه امسال آماده بهره برداری می‌شود.

کد خبر 426499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.