پروژه‌های عمرانی خمینی شهر با جسارت دنبال می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی شهر گفت: شهرداری با حمایت شورای شهر و با جسارت هرچه تمام به اجرای پروژه‌های بزرگ ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا عبدالله کیانی اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور نامطلوب است اما این شرایط نباید ما را از انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها دور کند.

وی با بیان اینکه شهرداری خمینی شهر موفق شده در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی بر مشکلات اقتصادی به خوبی فائق آید، افزود: اگر اقدامات عمرانی در شهر انجام می‌شود، نشانه همدلی و همراهی مردم با نیروهای شهرداری و مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی است.

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی شهر با تأکید بر اینکه امروزه در شهرها به مدیرانی نیازمندیم که با تدبیر و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها جسارت داشته باشند، اضافه کرد: باید پروژه‌های خوبی را در شهرها رقم بزنیم زیرا نیازهای مردم به گونه‌ای رقم خورده که قصور و کوتاهی ما به هر دلیلی مورد اقبال مردم قرار نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در خمینی شهر شهرداری با حمایت شورای شهر با جسارت هرچه تمام به اجرای پروژه‌های بزرگ ورود پیدا کرده پروژه‌هایی همچون بلوار مرکزی در منطقه ورنوسفادارن، بلوار آیت الله احمدی در منطقه فروشان و بلوار شهدای خوزان در منطقه خوزان و پروژه‌های متعدد دیگری که در دست احداث است.

کیانی داشتن هماهنگی و تعاملات بین مردم و شورای شهر را لازمه انجام امور دانست و اظهار کرد: امروزه به شدت نیاز به تعامل داریم؛ همه باید همدلی، هم افزایی و همراهی کنند تا امور را در شهر به خوبی پیش ببریم؛ البته این لازمه انجام فعالیت‌ها است و باید هماهنگی درون بخشی را روز به روز افزایش دهیم و درک مشترکی از مباحث داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ایجاد شرایط مناسب و تسهیلات ویژه برای فعالیت بخش خصوصی بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ بخش خصوصی باید بپذیرد که در شهرها به بازی‌های بُرد بُرد ورود پیدا کند زیرا اگر بخواهیم به اعتبارات و بودجه‌های مدیریت شهری بسنده کنیم انجام امور منطبق با نیازها و توقعات مردم نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی شهر تصریح کرد: باید فرش قرمز در مسیر راه سرمایه گذاران بخش خصوصی پهن شود و سرمایه‌گذاران به کمک مدیران شهری بشتابند تا از پرتو این اقدام آن‌ها نیز سود ببرند.

وی با بیان اینکه تجربیات گران سنگ و ارزشمند مدیران شهرهای مختلف باید در اختیار یکدیگر قرار گیرد، افزود: باید زمینه تبادل آرا، افکار و اندیشه‌ها را فراهم کنیم؛ و از نخبگان شهری در عرصه‌های مختلف بهره گیری لازم را داشته باشیم.

کیانی اظهار کرد: امروز در مسند مسئولیت باید خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم را مورد توجه قرار دهیم زیرا آبروی نظام در گرو تلاش و فعالیت ماست پس هم باید خوب کار کنیم هم کار خوب انجام دهیم.

کد خبر 426488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اصغر زمانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    1 0
    آفرین و خسته نباشی به شهردار و اعضای شورای شهر و به امید موفقیت در خدمت رسانی