وصول مطالبات مردمی شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد با بیان اینکه مطالبات شهرداری از مردم کمتر از پنج درصد است، گفت: در حال حاضر مطالبات در حال جمع‌آوری است و از شهروندان درخواست می‌شود که ظرف مدت دو هفته آینده بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند.

به گزارش ایمنا، بهادر عبدالغنی با بیان اینکه شهرداری با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی خدماتی را از محل دریافت عوارضات به شهروندان ارائه می‌کند، بنابراین اگر اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق شود قطعاً خدمات شایسته‌تر و بیشتر نیز می‌توانیم به شهروندان ارائه کنیم‌.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارضات شهرداری تأثیری در حقوق پرسنل ندارد، افزود: پرداخت به موقع عوارضات سبب می‌شود شهرداری بتواند خدمات را به موقع به مردم ارائه کند و این موضوع توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت و دریافت عوارضات و هزینه آن‌ها در چهارچوب قانون انجام می‌شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه مطالبات شهرداری از مردم کمتر از پنج درصد است، تاکید کرد: در حال حاضر مطالبات در حال جمع‌آوری است و از شهروندان درخواست می‌شود که ظرف مدت دو هفته آینده بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند.

عبدالغنی ادامه داد: شهروندانی که بدهی ناشی از قطعی شدن رأی در کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ دارند همچنین در ملک خود ایجاد تغییر کاربری بدون اخذ مجوز قانونی از شهرداری انجام داده اند حداکثر ظرف دو هفته آینده به شهرداری مراجعه کنند و به منظور جلوگیری از بروز مشکل و ادامه اجرای ساخت و ساز قانونی به مهلت قانونی پروانه مجاز ساختمانی توجه داشته باشند و در صورتی که پروانه ساختمانی فاقد تمدید است در اسرع وقت نسبت به تمدید برابر با قانون اقدام کنند.

کد خبر 426472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.