۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
زن کیف زن اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری زنی که به صورت حرفه ای اقدام به سرقت اموال از داخل کیف بانوان می‌کرد و اعتراف وی به ۲۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از داخل کیف بانوان در مکان‌های عمومی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: مأموران در حال انجام تحقیقات بر روی این سرقت‌ها بودند که با شکایت خانمی مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه وی هنگام حضور در یک داروخانه مواجه شده و بلافاصله برای شناسایی وی وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: با باز بینی دوربین‌های مداربسته و به کارگیری اقدامات علمی هویت زنی که با نزدیک شدن به شاکی به طرز ماهرانه ای گوشی تلفن همراه وی را از کیفش سرقت کرده بود، به دست آمد و مشخص شد که وی همان فردی است که در چندین کیف زنی دیگر نیز دست داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مأموران پس از شناسایی هویت سارق، با اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی فرد مذکور را در منزلش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد، ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۲۹ فقره سرقت با شیوه کیف زنی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 426466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.