ناوگان حمل و نقل نوسازی می‌شود/ ساخت ۱۰۰ هزار مسکن کنار شهرک‌های صنعتی

وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: ناوگان کشتیرانی، ریلی و کامیون داران کشور نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی در نشست خبری که به مناسبت امضای تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با اتاق تعاون در زمینه ساخت مسکن و توسعه حمل و نقل برگزار شد با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان بهترین و قابل اعتمادترین تشکل‌ها در راستای حفظ منافع عمومی هستند، اظهار کرد: از این رو استفاده از این ظرفیت در حوزه مسکن سازی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: شرکت‌های تعاونی بهترین ابزار برای به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌های وزارت مسکن و شهرسازی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با اتاق تعاون در زمینه ساخت مسکن و توسعه حمل و نقل گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه تولید مسکن در کنار شهرک‌های صنعتی که قابلیت سکونت دارند در دستورکار قرار می‌گیرد و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن در کنار شهرک‌های صنعتی با هدف خانه دار کردن کارگران و فعالان بخش صنعت اجرایی می‌شود، گفت: هدفگذاری اولیه اتاق تعاون راه‌اندازی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل نیز شرکت معتبری برای نوسازی ناوگان در همه بخش‌های کشتیرانی، ریلی و کامیون داران فعال شده است، ادامه داد: این شرکت در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل فعالیت می‌کند و این در حالی است که سعی کرده‌ایم با افزایش کیفیت، دست دلالان را از این امر کوتاه کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه برای نوسازی ۸۵۳ هزار کامیون از پیرترین خودرو و مسن‌ترین راننده، کار را شروع کرده‌ایم و پیامک برای رانندگان ۵۵ تا ۶۰ سال ارسال شده است.

کد خبر 426462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.