ستاره لیگ فرانسه، رقیب جدید سردار آزمون برای پیوستن به ناپولی

مدتی است که سردار آزمون در رادار ناپولی بوده و به نظر می‌رسد که این باشگاه تمایل زیادی به جذب وی داشته باشد، اما شنیده شده که ناپولی به دنبال جذب یکی از برترین بازیکنان فصل گذشته لیگ فرانسه نیز هست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیربرنامه‌های مهاجم جوان و مستعد باشگاه لیل فرانسه، ویکتور اوزیمهن، ادعا کرده است که باشگاه ناپولی تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و برای به خدمت گرفتن او، صحبت‌هایی را نیز انجام داده است.

باشگاه‌های متعددی از جمله چند تیم در لیگ برتر انگلستان خواهان جذب مهاجم نیجریه‌ای تیم لیل هستند و به نظر می‌رسد که این بازیکن هم به بازی در لیگ جزیره تمایل بیشتری داشته باشد. مدیربرنامه‌های او در رابطه با مشتریان اوزیمهن گفت: فکر می‌کنم که در حال حاضر تنها باشگاهی که صددرصد خواهان او باشد، ناپولی است. آن‌ها به ما اعلام کرده اند که قطعاً به دنبال جذب او هستند و می‌خواهند که مذاکره کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: البته که هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده و باشگاه ناپولی صرفه علاقه خود را به ما اعلام کرده. همه چیز به تصمیم ویکتور بستگی دارد و باشگاه‌هایی در لیگ برتر انگلیس هم خواهان جذب او هستند. به هر جال باید صبر کرد و فعلاً هیچ نظر قطعی درباره آینده وی نمی‌توان داد.

مدیربرنامه ویکتور اوزیمهن در پایان اظهار کرد: ویکتور نیاز دارد تا هر هفته بازی کند و به تیمی نمی‌رود که روی نیمکت بنشیند. او در سنی است که لازم دارد تا مرتب بازی کند و ارزش‌های خودش را نشان دهد. البته فشارهای زیادی از سوی باشگاه‌های مختلف احساس می‌کنیم و به همین خاطر بعید می دانم که فصل بعد ویکتور در لیل بماند؛ اما هرجا که برود او باید در ترکیب اصلی بازی کند.

ویکتور اوزیمهن یکی از گزینه‌های اصلی تیم ناپولی برای پر کردن خلأ خط حمله این تیم است. اوزیمهن در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و احتمال دارد که در تیم بهترین‌های فصل لیگ فرانسه نیز قرار بگیرد. سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان از دیگر گزینه‌های تیم ایتالیایی شهر ناپل محسوب می‌شود.

کد خبر 426454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.