اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا

شهردار رفسنجان از اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان به طرح‌های مقابله با شیوع کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی‌زاده با اشاره به پیش‌بینی ایجاد پارک‌های حاشیه‌ای در کنار بلوارهای اصلی این شهر اظهار کرد: قرارداد احداث پلاتو برای اجرای برنامه‌های نمایشی منعقد شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای مقابله با شیوع کرونا و کمک به دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه، تصریح کرد: شهرداری خود را موظف دانست به کمک شهروندان و مجموعه مدیریت شهرستان بشتابد، هرچه در شهر کار انجام می‌شود منفعت مردم را در نظر می‌گیریم و همه خدمات منفعت‌شان به مردم می‌رسد، بنابراین چون رفسنجان جمعیت قابل توجهی دارد و مجبور بودیم آزمایش‌ها را به شهرهای دیگر بفرستیم و ظرفیت را داشتیم که در رفسنجان آزمایشگاه راه‌اندازی کنیم با دانشگاه علوم پزشکی صحبت کردیم و تأیید کردند.

شهردار رفسنجان ادامه داد: مجموع خدمات و کمک‌های شهرداری در این زمینه ۲.۵ میلیارد تومان بوده که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن برای خرید تجهیزات آزمایشگاه مولکولی شهرستان صرف شده است.

عظیمی‌زاده اضافه کرد: مواد ضد عفونی را روزانه تهیه و در اختیار گروه‌های جهادی و مواکب قرار دادیم و خود شهرداری هم ضدعفونی بخشی از شهر را متقبل شد که کار ضد عفونی آن را انجام دهد، هزینه ناهار، لباس و تجهیزات را شهرداری پرداخت کرد و هزینه سوخت ماشین‌آلات را هم شهرداری متقبل شد.

کد خبر 426447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.