۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کف‌سازی بازار بزرگ رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: امسال طرح کف‌سازی بازار بزرگ رفسنجان در دستور کار است که با تأیید طرح از سوی میراث فرهنگی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی‌زاده اظهار کرد: دو سال و نیم از فعالیت شهرداری و شورای شهر رفسنجان می‌گذرد و در این مدت خدمات زیاد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان ارائه شده است.

وی عنوان کرد: در سال ۹۹ بودجه شهرداری ۳۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که ۶۵ درصد آن برای کارهای عمرانی در نظر گرفته شده است.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های اولویت‌دار سال ۹۹ عمده بحث آسفالت است به‌ویژه شبکه‌هایی که فاقد آسفالت بوده و خاکی است، ادامه داد: در راستای انسان‌محوری بحث پیاده‌روسازی را هم دنبال می‌کنیم که هم زیبایی به بدنه خیابان‌ها داده شود هم فضایی برای مردم در نظر گرفته می‌شود.

عظیمی‌زاده تصریح کرد: پروژه صد چشمه تعریف‌اعتبار و تدوین شده است و طرح آن نهایی شده و مراحل نهایی را می‌گذراند که این پروژه با هماهنگی آب منطقه‌ای انجام شده است، در این پروژه ممانعتی به هیچ وجه از مسیر آب نخواهیم داد، پروژه در ۹ فاز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری پروژه بزرگراه قدس، بلوار شهید هاشمی و ساخت چندین پارک و بوستان محلی را در دستور کار داریم، افزود: تملکاتی در بودجه ۹۹ از جمله ادامه خیابان شهید خالویی و در ادامه بلوار خلیج‌فارس پیش‌بینی شده است.

شهردار رفسنجان اضافه کرد: کف‌سازی بازار بزرگ رفسنجان در پروژه‌های امسال دیده شده، طرح آن آماده است که اگر میراث فرهنگی طرح را تأکید کند فعالیت شهرداری آغاز می‌شود.

عظیمی‌زاده با بیان اینکه تجهیز ماشین‌آلات آتش‌نشانی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در راستای ایمنی صورت گیرد، اظهار کرد: نیاز به بالابر برای ساختمان‌های بلند داریم و همچنین خودروهای امداد و نجات خوب نیازمندیم و برای تجهیزات فردی آتش‌نشانان در همین راستا اقدام خواهیم کرد.

منبع: فارس

کد خبر 426419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.