حناچی برای کم‌توجهی به پیگیری هدیه چین تذکر گرفت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به دلیل ناهماهنگی، پیگیر نشدن مناسب و کم توجهی شهردار تهران نسبت به سرنوشت هدیه شهرداری پکن به مردم شهرداری تهران و در نتیجه ازدست دادن دستگاه زباله سوز، به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام امروز (یکشنبه) در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص ناهماهنگی پیش آمده در رابطه با طرح ترافیک تهران در چند روز اخیر، اظهار کرد: در آخرین ساعات روز جمعه اعلام شد که طرح ترافیک اجرا نمی‌شود که نتیجه ناهماهنگی و بی‌توجهی به ضرورت همراه کردن همه بخش‌های مربوط به حوزه تصمیم‌گیری نهایی بود.

وی با انتقاد از وجود این ناهماهنگی‌ها، افزود: این ناهماهنگی مدیریتی باعث ایجاد سردرگمی جدی برای شهروندان شد زیرا اطلاع نداشتند با رعایت طرح ترافیک وارد شهر شوند یا بدون آن، آیا اجرا می‌شود یا نه، جریمه می‌شوند یا می‌توانند از خودروی شخصی استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود به شهردار تذکر جدی داد و تصریح کرد: این تذکر جدی را به دلیل ناهماهنگی، پیگیر نشدن مناسب و کم توجهی شهردار تهران نسبت به سرنوشت هدیه شهرداری پکن به مردم شهرداری تهران و در نتیجه ازدست دادن دستگاه زباله سوز، به شهردار تهران می‌دهم.

وی ادامه داد: در یک اقدام غیرمتعارف و سیاسی، بارنامه دستگاه زباله سوز در آخرین روز توسط وزارت امور خارجه به نام شهرستان دیگری زده شد با این حال از طرف شهردار از مردم شهر تهران به دلیل ناتوانی در پیگیری در این زمینه هیچ گونه عذرخواهی نشده است.

کد خبر 426402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.