در خواست هاشمی از قالیباف برای رفع معضلات شهری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخورداری از تجربه مدیریت شهری تهران برای ریاست مجلس یازدهم فرصت مناسبی است تا به رفع معضلات شهر پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی صبح امروز (یکشنبه) در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر را دو رکن مردم نهاد در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این دو نهاد در صورت تعامل و همکاری سازنده می‌توانند مطالبات محقق نشده مردم را تحقق بخشیده و رضایت شهروندان را رقم بزنند.

وی افزود: برخورداری از تجربه مدیریت شهری تهران برای ریاست مجلس یازدهم فرصت مناسبی است تا به رفع معضلات شهر در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها از محل عوارض مختلف و تصویب عوامل مربوط واگذاری وظایف قانونی مدیریت شهری که به مدت ۲۰ سال همچنان به شوراها تفویض نشده، پرداخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به آغاز فعالیت‌های اداری و اجرایی کشور با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز کشف واکسن و پایان بیماری کرونا روشن نیست، کشور در تصمیم گیری‌های اجرایی دچار چالش شده است؛ لذا از مدیریت شهری انتظار می‌رود همه نکات ایمنی را در فعالیت‌های اجرایی به اجرا درآورد که هم شاهد رونق اقتصادی و هم شاهد اجرای فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای در شهر باشیم.

کد خبر 426401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.