روزنامه‌های ورزشی ۱۱ خرداد ماه؛ تریبون آزاد برای شاکی ابدی

امیر قلعه نویی حضور در سپاهان را دلیل رد پیشنهاد تیم ملی عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۱ خرداد - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "کرونا نمایی" به بالا رفتن عجیب تعداد مبتلایان کرونا در تیم‌های لیگ برتری پرداخت، موضوعی که به اعتقاد برخی نه به معنی تست مثبت بازیکنان بلکه به معنای کرونا نمایی برای لغو لیگ برتر است.

"گل" با عنوان"پرسپولیس با استوکس فسخ کرد" به پایان کار مهاجم ایرلندی سرخ‌ها در این تیم پرداخت، کسی که با موج خبری گسترده نیم فصل به پرسپولیس آمد و حالا بعد از تنها چند بازی رسماً با پرسپولیس فسخ کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "درخواست ۱۰ میلیاردی؟ مذاکرات به بحث مالی نرسید" به اظهارات امیر قلعه نویی در خصوص مذاکره او برای هدایت تیم ملی پرداخت، کسی که حضور در سپاهان را دلیل رد پیشنهاد تیم ملی می‌نامد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بعد از بیرانوند رادو هم می‌رود؟ " به بحران قفس توری سرخ‌ها پرداخت، بحرانی که با رفتن رادوشویچ اوج خواهد گرفت و شاید روزهای سختی را برای دروازه پرسپولیس رقم بزند، البته که بعید است دروازبان کروات سرخ‌ها بعد از چهار سال انتظار تهران را ترک کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"برنامه ریزی جادوگر پیاده روی ۱۲ کیلومتری " به تمرینات علی کریمی در دوران کرونا پرداخت، تمریناتی که نشان از آمادگی جادوگر بعد از پایان فوتبالش دارد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"تریبون آزاد برای شاکی ابدی" به امتداد اعتراض‌های مالک تراکتور به ادامه لیگ پرداخت، کسی که به هر نحو و در هر رسانه‌ای سعی در لغو لیگ دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "کرونا را ناک اوت کنید و زود برگردید " به آرزوی بهبودی برای امید نور افکن بازیکن کرونایی سپاهان پرداخت، کسی که مدعی است در تمرینات این تیم کرونا گرفته است.

کد خبر 426396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.