معضل جدید مورینیو با خروج احتمالی ستاره تاتنهام

با به پایان رسیدن قرارداد ستاره تاتنهام با این تیم، باشگاه‌های متعددی در ایتالیا به دنبال جذب یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر انگلستان هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه‌های اینتر، رم، ناپولی و فیورنتینا در تلاشند تا یان ورتونگن، مدافع بلژیکی تاتنهام را جذب کنند.

قرارداد ستاره تاتنهام در پایان این فصل به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که این باشگاه انگلیسی نیز تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن ندارد.

مدافع سی و سه ساله و باتجربه تاتنهام می‌تواند با پیوستن به تیم ایتالیا، دوران جدیدی را در حرفه فوتبال خود آغاز کند. مدافعی که البته طی سال‌های گذشته در تیم لندنی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و همیشه یکی از گزینه‌های اصلی این تیم برای پست دفاع وسط بوده است.

چند باشگاه ایتالیایی به جذب مدافع تیم ملی بلژیک علاقه دارند و برای به خدمت گرفتن او دست به کار شده اند، اما مشخص نیست که وی چه تصمیمی در پایان فصل بگیرد.

از سوی دیگر با وجود اینکه تاتنهام هنوز قرارداد این بازیکن را تمدید نکرده، اما مدت زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ممکن است که این باشگاه پس از شروع رقابت‌ها به فکر تمدید قرارداد ستاره خط دفاعی اش بیفتد.

در صورت خروج ورتونگن از باشگاه تاتنهام، مورینیو باید به دنبال بازیکنی برای پر کردن خلأ مرکز خط دفاعی خود باشد. با وجود شرایط نامناسب تاتنهام، خروج یک بازیکن تأثیرگذار دیگر از این تیم می‌تواند مشکلاتی برای ژوزه مورینیو به وجود بیاورد.

کد خبر 426392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.