آغاز عملیات اصلاح ترافیکی خیابان مالیات دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از آغاز عملیات تعریض و بازگشایی خیابان مالیات حدفاصل میدان سیمرغ( زندان) تا میدان الله(شرکت نفت) خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری در سال‌های اخیر رفع مشکلات میدان سیمرغ بوده است، اظهار کرد: گره‌های ترافیکی و رعایت نشدن استانداردها در این میدان اهمیت بالای هر چه سریع‌تر اصلاح میدان را مطرح می‌سازد به همین دلیل در آینده نزدیک در این محل چهار راه هوشمند ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با تجزیه و تحلیل داده‌های ترافیکی، اصلاح میدان مستلزم اصلاح خیابان‌های منشعب به آن است که یکی از خیابان‌های اصلی منشعب به میدان، خیابان مالیات (حد فاصل میدان الله تا سیمرغ) است که دسترسی به مجتمع ادارات و ساختمان‌های شرکت نفت را میسر می‌سازد.

شهردار دو گنبدان با بیان اینکه خیابان مالیات در طرح تفصیلی متأسفانه در ادوار گذشته به ورطه فراموشی سپرده شده بود، اضافه کرد: خوشبختانه این پروژه آغاز گردیده و تأمین اعتبار پروژه از محل درآمدهای داخلی شهرداری از قبیل پرداخت عوارض پروانه ساختمانی و عوارض سالیانه است.

ظفری تصریح کرد: با احداث و تکمیل خیابان مالیات شهروندان که خود تأمین کننده اعتبار پروژه هستند، می‌توانند با سهولت به مجتمع ادارات دسترسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بالای اجرای طرح عمرانی ترافیکی و وجود خیابان مذکور در محدوده شرکت نفت انتظار می‌رود مسؤولان ذی ربط همکاری لازم را جهت مدفون سازی تأسیسات و زیر ساخت‌های مربوطه کنند تا با همکاری و همدلی بتوانیم خدمتی هر چند کوچک جهت رفاه به شهروندان داشته باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 426391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.