مسیرهای دسترسی به کشف رود ایمن سازی خواهد شد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: به منظور جلوگیری از تخلیه نخاله و جلوگیری از نصب موتور تلمبه، در بستر رودخانه تمامی مسیرهای دسترسی غیرمجاز به کشف رود مسدود می‌شود.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساماندهی، درختکاری و حفاظت از کشف رود با همت شهرداری مشهد به عنوان مدیریت واحد در حال انجام است و تاکنون اقدامات بسیار خوبی با همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: افراد متخلفی اقدام به تصرف اراضی، برداشت شن و ماسه و نصب غیرمجاز موتور تلمبه در بستر رودخانه کرده‌اند که برای جلوگیری از این تخلفات، جلسه‌ای با نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، بخشدار مرکزی مشهد و رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفت.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: در این جلسه، مجوزهای لازم جهت مسدود سازی مسیرهای دسترسی غیرمجاز به وسیله دیوارهای پیش ساخته بتنی و نیوجرسی برای جلوگیری از ورود افراد متخلف به اراضی کشف رود به منظور تخلیه غیرمجاز نخاله، برداشت شن و ماسه و نصب موتور تلمبه‌های غیرمجاز اخذ و این اقدامات ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود.

کد خبر 426285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.