۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
رفع معضل پسماند نایسر

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: مشکل پیمانکار جمع آوری زباله ناحیه منفصل شهری نایسر رفع شده و زباله‌های این ناحیه به طور مستمر جمع آوری می‌شود.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری با اشاره به انتشار تصویر جمع آوری نشدن زباله در برخی از معابر این شهر اظهار کرد: هفته گذشته پیمانکار جمع آوری زباله در ناحیه منفصل شهری نایسر به علت تأخیر در پرداخت مطالباتش چند روزی نسبت به جمع آوری زباله این ناحیه اقدام نکرد.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته با کمک نیروهای خدمات شهری دیگر مناطق نسبت به جمع آوری زباله این ناحیه اقدام شد که به دلیل وسعت زیاد، زباله‌های برخی از محلات این ناحیه با تأخیر جمع آوری شد.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: مشکل پیمانکار جمع آوری زباله در نایسر حل شده و از دو روز گذشته پیمانکار بخش خصوصی با تمام نیروهای خود همانند سابق نسبت به جمع آوری زباله این ناحیه اقدام می‌کند.

حیدری یادآور شد: پاکبان‌های خدوم و زحمتکش شهرداری مناطق هر شب از ساعت ۲۳ شب الی شش صبح نسبت به جمع آوری زباله و رفت و روب معابر اصلی سطح شهر اقدام می‌کنند.

وی برخی شهروندان زباله‌های خود را در موقع مناسب به خارج از منزل منتقل نمی‌کنند و این عمل سبب انباشت زباله می‌شود، گفت: نیروهای خدمات شهری در شیفت بعدازظهر هم از ساعت ۱۳ الی ۱۶ نسبت به جمع آوری و تنظیف معابر شهری اقدام می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج با بیان اینکه وجود زباله گردها هم مشکلات فراوانی برای نیروهای خدمات شهری بوجود آورده است، افزود: شهرداری موظف به جمع آوری زباله‌های سطح شهر و نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن آباد است و جمع آوری زباله‌های روستاهای اطراف شهر برعهده شهرداری نیست.

حیدری با بیان اینکه امسال در راستای جمع آوری مکانیزه زباله قریب به یک میلیارد تومان هزینه صرف خرید ۴۸۵ عدد سطل زباله گالوانیزه شد، گفت: با توجه به گرم شدن هوا و در راستای جلوگیری از بوی بد سطل‌های زباله در ساعت پایانی شب نسبت به بیرون گذاشتن زباله‌های خود اقدام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 426271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.