دارندگان حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در اولویت دریافت تسهیلات

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اعلام اینکه ارایه تسهیلات مسکن پس از اعلام نتایج ثبت‌نامی‌های مسکن ملی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود، گفت: در شرایط مساوی برای پذیرفته‌شدگان مسکن ملی، اولویت با دارندگان حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری درباره روند ارائه تسهیلات به پذیرفته‌شدگان مسکن ملی و چگونگی ارائه تسهیلات اظهار کرد: افرادی که در حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم دارای حساب هستند و موعد دریافت وام و تسهیلات آنها فرارسیده، در اولویت ارائه تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن هستند.

وی افزود: در عین حال افرادی می‌توانند از تسهیلات متصل به حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در اقدام ملی مسکن استفاده کنند که در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده باشند.

به گفته مدیر امور اعتبارات بانک مسکن، زمانیکه نتایج پالایش ثبت‌نامی‌های مسکن ملی اعلام و تعیین شود که چه افرادی واجد شرایط هستند و در عین حال موعد دریافت تسهیلات آنها فرارسیده باشد، در شرایط مطلوب برای ارائه تخصیص تسهیلات مسکن قرار دارند.

علمداری گفت: در شرایط مساوی برای واجدان شرایط مسکن ملی، اولویت ارائه تسهیلات با افرادی است که در حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم ثبت نام کرده و موعد دریافت تسهیلات آن فرارسیده باشد.

به گزارش ایمنا، بر اساس این گزارش، بانک مسکن با توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی داشته است، پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی را پذیرفته است و توسط آن بانک این میزان تسهیلات با هماهنگی و اعلام وزارتخانه راه و شهرسازی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود

کد خبر 426241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.