کیفیت زندگی سگ‌های بلاصاحب افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از انجام اقداماتی برای افزایش کیفیت زندگی سگ‌های بلاصاحب خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی مفاخریان در خصوص وضعیت نگهداری سگ‌های بلا صاحب اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در خصوص نگهداری سگ‌های بلا صاحب با آن دچار مشکل شده بودیم افزایش تعداد این سگ‌ها و کوچک بودن فضای نگهداری آنها بود.

وی افزود: از سوی دیگر شاهد افزایش دمای هوا و تابش مستقیم نور خورشید بودیم که باعث می‌شد تا سگ‌ها زندگی خوبی نداشته و دچار مشکل شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: از این رو تلاش شد تا با ایجاد تغییراتی در محل نگهداری سگ‌ها کیفیت زندگی آنها را ارتقا ببخشیم و به همین دلیل اقدام به نسب سایه‌بان بر روی فضای باز محوطه نگهداری سگ‌ها و همچنین قرار دادن دستگاه‌های مه‌پاش کردیم.

وی ادامه داد: نصب این سایه‌بان‌ها در وهله اول باعث می‌شود تا آفتاب به صورت مستقیم نتابد و با کاهش دما در سایه ایجاد شده مواجه شویم.

مفاخریان گفت: از سوی دیگر فعالیت دستگاه‌های مه‌پاش باعث می‌شود تا رطوبت ایجاد شده دما هوای محل نگهداری سگ‌ها را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: اقدامات دیگری نیز در این مرکز انجام دادیم نظیر جداسازی محل نگهداری سگ‌های بیمار و سالم و همچنین ترمیم محل نگهداری سگ‌ها بعد از انجام اعمال جراحی.

کد خبر 426240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.