تسهیل دسترسی دانش‌آموزان ساری به امکانات تفریحی شهرداری

معاون خدمات شهری شهردار ساری گفت: شهرداری ساری آماده انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش برای استفاده دانش‌آموزان از امکانات ورزشی و تفریحی این شهرداری است.

به گزارش ایمنا، مصطفی نیک‌نقش، با تاکید بر ضرورت استفاده هدفمند از فضاها و امکانات ورزشی شهرداری، اظهار کرد: شهرداری ساری با نگاه ویژه به ورزش‌های همگانی و توجه به مسئله سلامت شهروندان و خانواده‌ها، استفاده هدفمند از این امکانات را در دستور کار قرار داده است و بدون تردید بهره گیری از ظرفیت مهم آموزش و پرورش با توجه به حجم گسترده مخاطبان، خصوصاً دانش‌آموزان، می‌تواند جامعه هدف بسیار خوبی برای این نگرش مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره به ایجاد چند سالن و امکانات ورزشی در بوستان خانواده این شهر، گفت: سالن ورزشی بوستان خانواده از ساعت شش صبح تا شش عصر در اختیار بانوان است و می‌توان با هماهنگی، مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب، این فضا را در اختیار دانش‌آموزان دختر قرار داد.

وی افزود: مدیریت سالن گلخانه بوستان خانواده نیز با برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع شیوه‌های کاشت و تکثیر گیاهان می‌تواند محیط مناسبی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و خانواده‌ها و فرصتی برای گذران اوقات فراغت فراهم کند.

معاون خدمات شهری شهردار ساری تاکید کرد: لازم است تفاهم‌نامه جامعی جهت استفاده از فضاهای ورزشی شهرداری با آموزش و پرورش منعقد شود.

کد خبر 426224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.