ضرورت تبدیل باغبهادران به یکی از مقاصد گردشگری کشور

شهردار باغبهادران با بیان اینکه گردشگری به عنوان صنعت درآمدزا نقش به سزایی در توسعه اقتصادی و جهش تولید دارد، گفت: تبدیل شدن بخش باغبهادران به یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور نیازمند بهبود زیرساخت‌های لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی باغبهادرانی در آئین تکریم و معارفه بخشدار باغبهادران اظهار کرد: بخش باغبهادران ۵۰ درصد از مساحت شهرستان را تشکیل می‌دهد و ۹۰ درصد روستاهای لنجان در آن قرار دارد و این مسئله سبب افزایش توانمندی و ظرفیت‌های این منطقه شده است.

وی افزود: با وجود اینکه ظرفیت‌های بسیاری در بخش باغبهادران وجود دارد، اما برخی محرومیت‌ها سبب عقب‌ماندن این منطقه از قطار توسعه و پیشرفت شده است، بنابراین لازم است با افزایش همدلی برای رفع محرومیت‌ها تلاش کنیم.

شهردار باغبهادران با بیان اینکه شهروندان این شهر لایق خدمت شایسته‌تر هستند، تصریح کرد: آمادگی لازم برای توسعه همه‌جانبه باغبهادران وجود دارد و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان این بخش در تقسیمات سیاسی کشور به شهرستان ارتقا یابد.

امینی با بیان اینکه گردشگری به عنوان صنعت درآمدزا نقش به سزایی در توسعه اقتصادی و جهش تولید دارد، ادامه داد: تبدیل شدن بخش باغبهادران به یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور نیازمند بهبود زیرساخت‌های لازم است.

وی اضافه کرد: مسئولانی که پیش از این در باغبهادران خدمت کرده‌اند همواره از شهروندان این بخش به نیکی یاد کرده‌اند و امیدواریم با آغاز فعالیت بخشدار جدید شاهد رونق روزافزون باغبهادران باشیم و در این مسیر قطعاً شهرداری و شورای اسلامی شهر باغبهادران نیز آماده همکاری هستند.

کد خبر 426215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.