هیچ مدیری حق فعالیت له یا علیه نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس یازدهم را ندارد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: هیچ مدیری حق فعالیت تبلیغاتی را نداشته و چنانچه مدیران له یا علیه هر یک از نامزدان تبلیغ کنند، قانون را اجرا و با متخلف مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در آئین تکریم و معارفه بخشدار باغ بهادران با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تلاش شده مسیر توسعه بخش باغ بهادران هموار شود، اظهار کرد: تمامی روستاهای این بخش از امکانات و خدمات زیرساختی شامل آب، برق، گاز، تلفن و راه مناسب برخوردار هستند و از طرفی زمینه تحصیل دانش آموزان این بخش نیز به خوبی مهیا شده است؛ اما باید توجه داشت که امروز افزایش سطح توقعات مردم از مسئولان افزایش یافته و بر همین اساس باید در مسیر خدمت رسانی شایسته به آنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید زمینه رشد و توسعه مناطق روستایی در بخش باغ بهادران بیش از پیش فراهم شود، افزود: این بخش در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و چنانچه با نیازسنجی، دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز روستاها مهیا شود، شاهد پویایی و رشد روز افزون ساکنین این مناطق خواهیم بود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: شورای معاونان و بخشداران شهرستان لنجان هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و مسائل و مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ پس از احصاء چالش‌ها و نیازهای شهرها و روستاهای مختلف و با دعوت از مسئولان استانی تلاش می‌کنیم با گره گشایی از مشکلات مردم و ادارات، مسیر خدمت شایسته به مردم هموار شود.

صالحی ادامه داد: پس از حضور مدیران و مسئولان استانی در شهرستان و صدور دستورات مختلف در کمیته‌های کارشناسی، مسائل را پیگیری کرده تا در نهایت به نتیجه ختم شود. بر همین اساس نیاز است از فضای کارشناسی به وجود آمده بیشترین بهره را برده و با انجام کار مضاعف عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید به مسئولان مبنی بر ضرورت توجه بیشتر به تولید داخلی، باید به اقتضائات شهرستان و ظرفیت‌های موجود بیش از پیش توجه کرد تا شاهد جهش تولید باشیم؛. با توجه به معضل بیکاری که با آن مواجه هستیم، مردم لنجان همانند دیگر ایرانیان در انتظار تأثیر مثبت تحقق شعار سال در زندگی خود هستند.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه مطالبات به حق مردم همواره باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: یکی از خواسته‌های مردم بخش باغ بهادران، استفاده از مدیران بومی بوده که بر همین اساس تلاش شد با احترام به انتظارات مردم منطقه، افراد بومی که مورد وثوق شهروندان نیز بودند برای سکان‌داری بخشداری باغ بهادران معرفی شوند، اما به دلیل برخی محدودیت‌ها و خلاءهای قانونی این مهم محقق نشد.

صالحی اظهار کرد: فردی که امروز به عنوان بخشدار بخش باغ بهادران معرفی شده یکی از بهترین همکاران ما در استانداری اصفهان بوده که از تحصیلات مرتبط، توانمندی، سوابق درخشانی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشدار بخش باغ بهادران ازجوانان کارآمدی است که به جمع مسئولان شهرستان لنجان اضافه شده، انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌ها و نهادهای بخش و شهرستان همکاری لازم را با وی داشته باشند، تا خدمات بهتری به مردم بخش باغ بهادران ارائه شود.

فرماندار شهرستان لنجان یادآور شد: شهرستان نیازمند ارتقا سازمانی بوده و تحقق این مهم قطعاً ثمرات بسیاری را برای دستگاه‌های مختلف رقم خواهد زد. بر همین اساس به دنبال ارتقا بخشداری باغ بهادران به فرمانداری ویژه هستیم که نیاز است دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این راه همراهی لازم را داشته باشند تا بسترهای لازم برای تحقق این مهم را فراهم کنیم.

صالحی با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان، تصریح کرد: شهرستان لنجان در آستانه یکی دیگر از مهمترین انتخاب‌های سیاسی خود قرار گرفته و با نزدیک شدن به زمان انتخابات مرحله دوم مجلس، باید تدابیر لازم اتخاذ شده تا در نهایت زمینه حضور پرشور مردم در ۲۱ شهریورماه در پای صندوق‌های رأی رقم بخورد.

وی مسئولان دستگاه‌های اجرای را به قانون گرایی، رعایت بی‌طرفی و امانت داری توصیه کرد و گفت: هیچ مدیری حق فعالیت تبلیغاتی را نداشته و چنانچه مدیران له یا علیه هر یک از نامزدان تبلیغ کنند، قانون را اجرا و با متخلف مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

کد خبر 426213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.