سالن اجتماعات گلستان شهدا شهریورماه به بهره برداری می‌رسد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه حلقه حفاظتی کلانشهر اصفهان، پروژه سالن اجلاس و کف سازی میدان امام حسین (ع) از جمله طرح‌های در دست اجرا است.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه خالص عمرانی شهر دو هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان است که صرف تکمیل پروژه قطار شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی شهر می‌شود.

وی افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا، روند انجام بیشتر پروژه‌های عمرانی شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه پیدا کرد و با وجود تأخیری کوتاه تعطیل نشد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تقاطع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سالن اجتماعات گلستان شهدا، کف سازی میدان امام حسین (ع)، محور چهارباغ عباسی و پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای از جمله طرح‌هایی است که تا آخر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا آخر شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مظفر تصریح کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز که شامل سه بخش پل سازی، اجرای دیواره‌ها و کوله‌های پل و عملیات راهسازی است در بخش پل‌سازی ۵۷ درصد، در قسمت دیواره‌ها و کوله ۸۲ درصد و در قسمت عملیات راهسازی ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۱۳۰ میلیارد تومان بودجه برای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال ۹۹ بهره برداری می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به روند عملیات سنگفرش میدان امام حسین (ع)، گفت: در سال ۹۸ طرح ساماندهی میدان امام حسین (ع) و گذرهای پیرامون آن، با توجه به اتصال محور پیاده چهارباغ به محور خیابان سپه که در آینده پیاده راه می‌شود تهیه شده و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با سنگفرش شدن میدان امام حسین (ع) تردد خودروها حذف نخواهد شد، بلکه به صورت محدود و هدایت شده انجام می‌شود.

کد خبر 426208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.