آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: فعالیت ناوگان این سازمان که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا متوقف شده بود با ۵۰ درصد ظرفیت در حومه شهر قزوین آغاز شد.

به گزارش ایمنا، محمدحسین ایرانخواه اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرهای ناصر آباد، محمود آباد، بیدستان و اقبالیه از امروز مطابق دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا استان و دستور شهردار قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

وی گفت: فعالیت اتوبوسرانی در شهر قزوین منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان است و هنوز دستوری از سوی ستاد در این زمینه به شهرداری ارسال نشده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، ادامه داد: پرداخت کرایه نقدی ممنوع بوده و شهروندان باید به صورت الکترونیکی و ارائه کارت بلیت برای پرداخت کرایه اقدام کنند.

ایرانخواه تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا کابین راننده با استفاده از سلفون از مسافران جداسازی شده و کار ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

وی از جا به جایی روزانه ۱۲۰ هزار مسافر در سطح شهر پیش از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در بحران کرونا خسارت مالی دیدند و ۷۰۰ راننده اتوبوس شهر قزوین بیکار شدند که امیدواریم با توجه به بازگشت شرایط کار به روال عادی ناوگان حمل و نقل شهری نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 426205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.