دوست دارم هویت تیم‌ من مشخص باشد

سرمربی پرشور آلمانی تیم فوتبال لیورپول گفت: دوست دارم هویت تیم من مشخص باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه ویروس کرونا مسابقات ورزشی جهان و البته فوتبال را به حالت تعلیق درآورد، از چند هفته پیش بوندس لیگا آلمان فعالیتش را از سر گرفته و از ۲۸ خرداد هم لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد شد. سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول که تیمش عملکرد خیره کننده ای در این فصل داشته و پس از ۳۰ سال در آستانه قهرمانی لیگ جزیره قرار گرفته، مصاحبه‌ای را انجام داده است.

کلوپ گفت: ما قانون‌های مشخصی در مورد اینکه به چه شکل می‌خواهیم بازی کنیم، داریم. به چه شکل دفاع کنیم، به چه شکل پاس بدهیم. اینطور نیست که ما کتابی داشته باشیم و به بازیکنان بدهیم تا بخوانند و خودشان متوجه شوند.

وی ادامه داد: در مورد چنین چیزهایی صحبت می‌کنم: تا چه حد شاداب هستیم؟ چقدر مثبت هستیم؟ چقدر شجاع هستیم؟ این‌ها برای بچه‌ها در تمامی مقاطع و تمامی تیم‌ها کاملاً مهم است.

کلوپ افزود: رؤیای من همیشه این بوده که بتوانیم در هر رنگ پیراهنی بازی کنیم اما وقتی شما بازی‌مان را تماشا کنید بگویید: "اوه، این لیورپول است". هویت ما به حدی مشخص باشد که همه بگویند این تیم لیورپول است. ما تلاش می‌کنیم تا همین کار را انجام بدهیم.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول در خصوص قهرمانی سال گذشته منچستر سیتی هم بیان داشت: برای من ناامیدی را در پی نداشت. آن‌ها بردند، ما نبردیم، تمام شد. ما در فینال لیگ قهرمانان پیروز شدیم. عالی است، بیایید ادامه بدهیم.

کلوپ اضافه کرد: اطلاعات مهمتری که من از این موضوع گرفتم این بود که تا چه حد می‌توانیم تیم خوبی باشیم. اگر کاملاً متمرکز باشیم و در چند حیطه پیشرفت کنیم، می‌توانیم بهتر هم شویم. این انگیزه‌ی ما بود. از فصل گذشته به عنوان یک پایه استفاده کردیم، نه به عنوان اینکه تا چه حد نزدیک بودیم و تا چه حد نرسیدن به قهرمانی دردناک است.

وی ادامه داد: البته که دردناک است، اما شما تصمیم می‌گیرید که تا چه مقدار به شما ضربه بزند و با آگاهی از این اطلاعات چه کاری را انجام بدهید. ما تصمیم گرفتیم که از این اطلاعات استفاده کنیم تا بدانیم که تیم واقعاً خوبی هستیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان خاطر نشان کرد: اگر تیم خوبی باشید باید در مسابقات فوتبال پیروز باشید. بنابراین الان همه چیز به ما بستگی دارد تا تصمیم بگیریم که در چند مسابقه برنده باشیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. این مهمترین نکته در زندگی‌مان است، چون بازی فعلی تنها دیداری است که ما در حال انجامش هستیم.

کد خبر 426203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.