آغاز به کار اتوبوسرانی شیراز پس از ۸۰ روز

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: از امروز (شنبه) ناوگان اتوبوسرانی پس از ۸۰ روز تعطیلی فعالیت خود را آغاز کرد.

مسعود حسن شاهی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آغاز به کار این ناوگان به معنای وضعیت سفید و برطرف شدن خطر بیماری کرونا نیست، گفت: ناوگان اتوبوسرانی بعد از گذشت ۸۰ روز تعطیلی، خدمات رسانی به شهروندان شیرازی را با حداکثر ظرفیت و با رعایت تمامی اصول و پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی ناوگان دریافت پول نقد از مسافران ممنوع شده است، تصریح کرد: از امروز (شنبه) به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به هیچ عنوان پول نقد از همشهریان پذیرفته نخواهد شد و فقط از طریق کارت شهروندی امکان پرداخت کرایه فراهم است که همشهریان می‌توانند از باجه‌های بانک شهر تهیه کنند.

رییس حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز افزود: تمامی رانندگانی که قبلاً تست کرونای آنها مثبت بوده با درخواست رانندگان برای بازگشت به کار، مجدد تست گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن و اطمینان از سلامت آنها به محل کار باز خواهند گشت.

وی با قدردانی از رانندگان زحمتکش تاکسی گفت: رانندگان ناوگان تاکسیرانی در این مدت با صبر و شکیبایی مضاعف در صف اول ارائه خدمات بوده و در شرایط سخت و پرمخاطره لحظه‌ای از خدمت به شهروندان دریغ نکردند.

کد خبر 426175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.