هتل‌ها چشم انتظار حمایت

نایب رئیس جامعه هتل داران اصفهان گفت: با وجود ضرر زیاد به صنعت گردشگری و نبود راه حل جبران، تنها راه کمک به هتل داران کمک بلاعوض است.

علیرضا رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هتل‌ها آماده فعالیت هستند اما برخی هتل داران تا یک ماه دیگر هتل‌ها را باز نمی‌کنند، چرا که به توصیه دولت و اداره بهداشت مسافرت‌های غیرضروری صورت نمی‌گیرد و تا زمانی که آثار تاریخی اصفهان تعطیل باشد یعنی همچنان اجازه ورود گردشگر به شهر وجود ندارد. بدین ترتیب مهمانی نیست که هتل‌ها بازگشایی شوند.

وی افزود: هتل داران به علت وجود نداشتن هیچ گونه درآمد و هزینه بسیار بالای نگهداشت هتل‌ها و پرداخت مزایا و حقوق کارمندان نمی‌توانند هتل‌ها را باز کنند. برخی هتل داران با وجود آمادگی برای بازگشایی هتل‌ها و پذیرایی از مهمانان اعلام کردند تا یک ماه دیگر صبر می‌کنند.

نایب رئیس جامعه هتل داران اصفهان با بیان اینکه "گردشگری صنعتی است که بیشترین خسارت را از شیوع کرونا متحمل شده و هیچ راه‌حلی جبرانی هم وجود ندارد"، تصریح کرد: وام دوازده درصدی برای هتل داران سودی ندارد و دولت باید کمک بلاعوض کند. اکثر هتل داران مجبور به استفاده از بیمه بیکاری شدند.

کد خبر 426149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.