۴ شهرستان خوزستان  به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: در پی وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴ شهرستان بهبهان، امیدیه، آغاجاری و رامهرمز به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش ایمنا، کیومرث حاجی‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴ شهرستان امیدیه، آغاجاری، بهبهان و رامهرمز به حالت آماده‌باش درآمدند و تمام فرمانداران و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط از امروز به مدت ۷۲ ساعت در محل خدمت حاضر و بدون هماهنگی محل کار را ترک نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: تمامی اعضا موظف هستند با اداره کل مدیریت بحران استان ارتباط مستمر داشته باشند و آخرین وضعیت و حوادث به وقوع پیوسته را اعلام کنند و مراکز درمانی سیار و فوریت‌های پزشکی در محل‌های موردنیاز این ۴ شهرستان مستقر شوند.

زلزله‌ای با قدرت ۴.۲ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتر ساعت ۱۲:۳۳:۳۵ دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی از زلزله ۴.۲ ریشتری دهدشت گزارش نشده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 426103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.