ایجاد باغ راه سلامت در جنوب تهران

شهردار منطقه ۱۷ تهران از ایجاد باغ راه سلامت در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: پیوستن شورایاران محلات به کمپین دوچرخه‌سواری همچون طرح احداث باغ راه سلامت، گام مهمی در افزایش میزان استفاده از دوچرخه است.

به گزارش ایمنا، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران با اشاره به توسعه خطوط دوچرخه و ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در جنوب تهران اظهار کرد: پیوستن شورایاران محلات به کمپین دوچرخه سواری همچون طرح احداث باغ راه سلامت گام مهمی در افزایش میزان استفاده از دوچرخه است.

وی افزود: در طراحی این باغ راه، احداث مسیر دوچرخه سواری و ایستگاه استقرار دوچرخه پیش‌بینی شده که امکان لازم برای رکاب‌زنی در ضلع شرقی منطقه ۱۷ را نیز فراهم خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح باغ راه سلامت گفت: ایمن سازی مسیر در تمامی طول باغ راه خصوصاً در تقاطع‌ها با جدیت بررسی خواهد شد تا سلامت شهروندان تضمین شود. همچنین یکی از ویژگی‌های این طرح این است که تأکید کردیم پیش از آغاز عملیات عمرانی و کلنگ زنی مطالعات با دقت بیشتری انجام شود، تا نقاط ضعف و قوت و دستاوردهای آن به درستی برای مدیریت شهری روشن شود.

وی با اشاره به فراخوان جلب مشارکت مردمی در اجرای این طرح گفت: این طرح بر مبنای جلب مشارکت مردم طراحی شده است و در همین راستا در فراخوانی اعلام کرده‌ایم هرکس طرح خلاقانه‌ای برای احداث باغ راه سلامت دارد به منطقه ۱۷ ارائه کند.

کلهری از تعویض تیرهای برق فرسوده و معارض برای ایمن سازی معابر در سطح منطقه خبر داد و افزود: از آنجایی که امنیت و سلامت شهروندان در اولویت امور مدیریت شهری قرار دارد با سرعت و جدیت طرح ایمن سازی شبکه توزیع برق و جایگزینی تیرهای سیمانی با تیرهای چوبی، فرسوده و معارض در معابر اجرا می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 426044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.