خلیلیان: آزمایش مشکوک نداریم/  کسی به دنبال مچ گیری نیست!

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اولویت ما آزمایش pcr است و پروتکل های ما در حال اصلاح و ساده‌تر شدن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرزاد خلیلیان در خصوص آمارهایی که اعلام می‌شود، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از همه باشگاه‌های که تلاش می‌کنند بهترین‌ها را برای ورزشکاران خود رقم بزنند. وزارت بهداشت شرایط ویژه‌ای برای شروع مسابقات در نظر گرفت که مقداری با پروتکل‌های پیشنهادی ما تفاوت پیدا کرد که چالش برانگیز بود، اما در نهایت مثبت بود. اینکه نحوه اجرا چگونه است، به نظر من نیز داری اشکال است. تجربه‌ای اندوخته از این شرایط نداشتیم و باید به باشگاه‌ها و سازمان لیگ فرصت بدهیم و ما نیز به آن‌ها کمک کنیم. تست‌ها باید در حضور ناظرها رخ بدهد.

وی همچنین، ادامه داد: چیزی به نام آزمایش مشکوک نداریم و باید آزمایشpcr بدهند. ما بین ورزش و وزارت بهداشت هستیم و تلاش می‌کنیم. قرار نبوده است بازی‌های تدارکاتی برگزار شود زیرا ما در مرحله تمرینات قرار داریم.

خلیلیان افزود: در برخی استان‌ها آزمایشگاه مناسب برای تست کرونا نداشتیم که رئیس هیئت استان مربوطه پیگیری کرده است و خدا را شکر آزمایش انجام شده است. اولویت اول ما آزمایش pcr است. پروتکل‌های ما در حال اصلاح و ساده شدن است. نباید فوتبال علیه فوتبال شود و باید تعادل حفظ شود و همه هیئت‌های ما در استان‌ها آماده خدمت رسانی هستند.

وی در ارتباط با جلسه با سهیل مهدی ادامه داد: جلسه خیلی خوبی بود و دکتر علی‌نژاد تاکید داشتند که با کمک هیئت‌های پزشکی و سازمان لیگ نظارت گستره تری بر نحوه فعالیت باشگاه‌ها شود. کسی به دنبال مچ گیری نیست و باید نظارت انجام گیرد. در همه جای دنیا ممکن است آزمایش مثبت شود.

کد خبر 426016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.