نیروی انسانی مهم‌ترین شاخص توسعه‌یافتگی است

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین شاخص توسعه‌یافتگی است و تکریم آن نقش مهمی در توسعه سطوح مختلف سازمانی دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، سید ضیاالدین شجاعی برهان در مراسم معارفه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین شاخص توسعه‌یافتگی است و تکریم آن نقش مهمی در توسعه سطوح مختلف سازمانی دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده به همت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مدت اخیر، بورسی شدن شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی است تا فعالیت آن در یک اتاق شیشه‌ای و شفاف ادامه پیدا کند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از برگزاری این نشست را تکریم زحمات صادقانه مدیری تلاشگر در عرصه کار و تولید و معرفی یک مدیر جوان و توانمند برای تداوم ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به جامعه کارگری و کارفرمایی اصفهان عنوان کرد.

شجاعی برهان انتصاب «کامران کلانی» به سمت سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را به وی تبریک گفت و از خدمات محسن نیرومند مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان تقدیر کرد.

در این جلسه محسن نیرومند، مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان نیز ضمن اشاره به ویژگی‌های شاخص استان اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و این امر گویای حساسیت استان در حوزه کارگری و کارفرمایی است.

وی تصریح کرد: اصفهان به دلیل کارگری بودن در بحران‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی آسیب‌پذیرتر از سایر استان‌ها است؛ به‌طور مثال در چندساله اخیر به دلیل بحران کم‌آبی از سهم فعالیت‌های کشاورزی کاسته و به سهم فعالیت‌های خدماتی و صنعتی افزوده‌شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تکریم محسن نیرومند و معارفه کامران کلانی به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، با حضور سید ضیا الدین شجاعی برهان مشاور وزیر، سید محسن دلبری مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان و رؤسای تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزار شد. علت تغییر این پست نیز بازنشستگی محسن نیرومند، مدیرکل سابق این اداره، است.

کد خبر 426014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.