سروکله ملخ‌ها در تهران پیدا شد/بامداد مرگبار کرمان

در این بسته خبری از جمع آوری ۶۴ متکدی از معابر شهری زنجان تا تهیه و نصب لوح نوشته‌های درختان کهنسال ائل گلی تبریز و آغاز عملیات کاشت و تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی مرگ پیر زن کپرنشین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی مرگ پیر زن کپرنشین

یحیی عیدی، قائم مقام شهرداری کرمانشاه با اشاره به مرگ پیر زن کپرنشین در شهرک فدک گفت: با دستور شهردار کرمانشاه کمیته تحقیق و بررسی حادثه این شهرک تشکیل شد.

کاشت بیش از ۲۵۰۰ گلدان گل در فضای سبز پایانه‌های مسافربری قم

رضا پوریافر، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از کاشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ گلدان گل از گونه‌های مختلف در فضای سبز پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد.

بامداد پنجشنبه مرگبار در کرمان

رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حوادث بامداد امروز پنجشنبه در شهر کرمان، ۸ کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

سروکله ملخ‌ها در تهران

شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران گفت: به نظر می‌رسد ملخ‌ها از جنوب و جنوب شرق استان تهران راهی شهر تهران شده‌اند.

جمع آوری ۶۴ متکدی از معابر شهری زنجان

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان، گفت: طی سال جاری شهرداری زنجان با جدیت نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در زنجان وارد عمل شده و۶۴ متکدی را از معابر شهری زنجان جمع‌آوری کرده است.

آمادگی شهرداری مشهد برای همکاری با تمامی تشکل های مردم نهاد

رضا دانای‌سیج، سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تأکید کرد: شرط همکاری و حمایت همه‌جانبه شهرداری از فعالیت تشکل‌های مردمی و اجتماعی، اولویت برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریت شهری مشهد است.

آغاز عملیات کاشت و واکاری نهال در فضای سبز شهری

مصطفی خادم، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، از آغاز عملیات کاشت نهال و واکاری در بلوارها و میادین سطح شهر خبر داد.

آبیاری فضای سبز شیروان جدا از آب شرب است

مرتضی رضوانی، معاون خدمات شهری شهرداری شیروان گفت: اینک آبیاری فضای سبز این شهر که روزانه انجام می‌گیرد جدا از آب شرب شهری است.

تهیه و نصب لوح نوشته‌های درختان کهنسال ائل گلی

مسعود برزگر جلالی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: لوح نوشته‌های درختان کهنسال ائل گولی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تهیه و نصب شد.

فعالیت دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه اندازی دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی از دهم خرداد در شیراز خبر داد.

کد خبر 426012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.