سرنوشت مبهم ستاره آلمانی؛ ورنر به کجا می‌رود؟

تیمو ورنر مهاجم تیم لایپزیش این روزها خبرهای زیادی درموردش شنیده میشود، خبرهایی که صحت آن را فقط گذشت زمان و خود او میتواند میتواند تایید یا تکذیب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیمو ورنر یکی از ستاره‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به حساب می‌آید. او ستاره حال حاضر لایپزیش است و تیم‌های زیادی خواهانش هستند.

یکی از تیم‌هایی که این ستاره آلمانی را دوست دارد، لیورپول است که به واسطه یورگن کلوپ او را برای جذب در فصل آینده، در لیست خود قرار داده است.

در همین حال "دیوید مدوک" خبرنگار "میرر" که به آنفیلدی‌ها نزدیک است، ادعای جالبی را مطرح کرده است. او معتقد است، یورگن کلوپ علاقه‌ی زیادی به ورنر دارد، اما در حال حاضر با توجه به عدم قطعیتی که در مورد مسائل مالی وجود دارد، لیورپول حاضر نیست که بیشتر از ۳۰ میلیون پوند برای خرید او هزینه کند و خودش را از مذاکرات برای جذب او کنار کشیده است.

بحران مالی که در اثر این پاندمی به وجود آمده به معنای این است که لیورپول در ۱۲ ماه آینده حداقل ۱۰۰ میلیون پوند از درآمدش کم خواهد شد.

لایپزیش اصرار دارد که بر سر کمتر از قیمت ۵۰ میلیون پوندی ورنر که در بند آزادسازی او قرار دارد مذاکره نخواهد کرد. در شرایط فعلی لیورپول اما ارزش او را کمتر از ۳۰ میلیون پوند می‌داند.

باشگاه‌های دیگری مثل اینتر میلان و بارسلونا نیز به ورنر علاقه نشان دادند، اما آنها هم می‌دانند که شرایط بازار نقل و انتقالاتی تغییر کرده و مبلغ بند آزادسازی او را پرداخت نخواهند کرد.

اگر ورنر به مدت یک سال دیگر در لایپزیش بماند، رقم بند آزادسازی او در تابستان آینده حدود ۳۵ میلیون پوند خواهد بود.

اما این در حالی است که رسانه خبری "اکو" به گزارشی که از میرر منتشر شده واکنش نشان داده و اعلام کرده خبر کنار کشیدن لیورپول از مذاکره برای خرید ورنر صحت ندارد. قرمزها به جذب ورنر علاقه مند هستند، اما هنوز مذاکره‌ای با لایپزیش بر سر انتقال او صورت نگرفته است.

حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت این بازیکن جوان و آینده دار آلمان‌ها چه خواهد شد

کد خبر 425999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.