بسته حمایتی شهرداری قائم‌شهر برای انبوه‌سازان

شهردار قائم‌شهر با بیان اینکه بلندمرتبه سازی شهر را نجات می دهد، گفت: از همه سرمایه‌گذاران حوزه ساخت و تولید مسکن حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، عباس صالح زاده اظهار کرد: قائم‌شهر، با وجود اینکه دومین شهر پرتراکم کشور محسوب می‌شود، اما ساختمان‌های ساخته شده در آن با حداکثر ارتفاع چهار طبقه کمترین تراکم را دارند.

وی با بیان اینکه بلندمرتبه سازی قائم‌شهر را نجات می‌دهد، افزود: در سیاست گذاری شورای دوره پنجم برنامه‌ریزی اصولی ساخت‌وسازها در اولویت قرار گرفت.

شهردار قائم‌شهر عنوان کرد: منافع قائم‌شهر برای شهروندان این شهر است و در سیاست‌های بلند مرتبه سازی تراکم‌ها، معابر و دسترسی‌ها در حوزه شهرسازی انجام خواهد شد.

صالح زاده خاطرنشان کرد: در ساخت و ساز اصولی و ساختار مدار در قائم‌شهر بلندمرتبه سازی را شروع خواهیم کرد و اعتقاد داریم با استفاده حداکثری از زمین می‌توان مشکل تراکم را رفع کرد و همچنین ساختمان‌هایی که در بلند سازی طراحی می‌شوند با اهمیت دادن به اولین و مهم‌ترین آیتم که ضریب امنیتی ساختمان است، طراحی و مقاوم سازی می‌شوند.

وی تأکید کرد: برای کسانی که بلند مرتبه سازی در شهر قائم‌شهر را آغاز کنند در فاز اول شهرداری سهم خودش را از پیش فروش واحدها خواهد گرفت و تا ۵۰ درصد عوارض را تخفیف می‌دهد.

منبع: مهر

کد خبر 425992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.