توسعه فعالیت‌های عمرانی در شهر رودان

شهردار رودان از توسعه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در این شهر خبر داد و گفت: در مجموع تلاش کردیم تا کارنامه عمرانی قابل قبولی ارائه کنیم.

احسان جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری رودان در یک سال گذشته، اظهار کرد: از جمله اقدامات انجام شده در این مدت می‌توان به نصب و رونمایی از تندیس معلم، اجرای عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری راه محله بند ملأ، اجرای زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و روشنایی بلوار فرهنگ، زیرسازی و جدول‌گذاری محله بندمیر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: بخشی از عملیات‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در محله خشورگی انجام شده که شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت محله خشورگی شمالی و زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت ضلع شمالی این محله، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت محله خشورگی جنوبی، تخریب و بازسازی منازل واقع در مسیر اصلاحات در بخش جنوبی این محله و اجرای دیوار حفاظتی آن است.

شهردار رودان افزود: پروژه‌های زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت و تخریب منازل و سازه‌ها جهت تعریض و بازگشایی معابر و ایجاد مسیر دسترسی محلات در محله سنگی نیز اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در محله بند نقی، خاطرنشان کرد: عملیات جدول‌گذاری در محلات پشته معزآباد و چاه تمر، احداث دیواره حفاظتی و پل خیابان شهید سقایی، افزایش دامنه سه راهی محله بندزرک، حذف تقاطع‌های خطرناک در سطح شهر نیز انجام شده و در مجموع تلاش کردیم تا کارنامه عمرانی قابل قبولی ارائه کنیم.

شهردار رودان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کاری شهرداری برای احداث پروژه‌های عمرانی شهر، در نظر گرفتن فضایی مناسب برای تردد معلولان است، عنوان کرد: رمپ ویژه معلولان در پیاده‌روها و معابر سطح شهر برای تردد آسان این گروه از شهروندان ایجاد شده است.

جعفری با اشاره به نصب پمپ آب چاه شماره دو واحد فضای سبز و افتتاح کوهستان پارک این شهر، تصریح کرد: کاشت نهال به یادبود یک‌هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان، نصب ست‌های بازی در پیاده‌روی سلامت و سنگ‌فرش و نصب پایه چراغ پارک جمال‌آباد از مهمترین اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز شهری بوده است.

وی با اشاره به افتتاح پایانه حمل و نقل مسافربری برون‌شهری، ادامه عملیات اجرایی احداث غسالخانه جدید و نصب المان شهر رودان با حروف لاتین در این شهر، خاطرنشان کرد: تجهیز و راه‌اندازی فاز دوم سنگ شکن، لکه‌گیری حفاری‌های شرکت گاز در بلوارهای چمران و شهدا و بند ملأ، زیباسازی محیط امامزاده شاه قطب‌الدین و اجرای دیوار حفاظتی ضلع شمالی مسجد حضرت ابوالفضل از دیگر فعالیت‌های شهرداری در سال گذشته بوده است.

کد خبر 425986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.