آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر حاجی‌آباد

شهردار حاجی‌آباد از آسفالت ۳۳ هزار مترمربع این شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت می‌شود.

علیرضا حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در برخی از محلات شهری شهروندان کمبودها و نیازهایی دارند که باید برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شود، اظهار کرد: عدالت در ارائه خدمات و توزیع عادلانه امکانات شهری بین ساکنان همه محلات، مهم‌ترین هدف مدیریت شهری حاجی‌آباد است و برای تحقق آن تز همه امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام شده و طرح‌های در دست اجرای شهرداری این شهر، تصریح کرد: زمین‌های شهرک الغدیر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد تا این دستگاه اجرایی عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی معابر آن را اجرا کند.

شهردار حاجی‌آباد با تاکید بر ضرورت بهسازی آسفالت معابر این شهر، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر شهرک الغدیر و دو محله "بی بی دختران" و "درگاهی‌ها"، آسفالت می‌شود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۳ هزار متر مربع از معابر شهری حاجی‌آباد با اختصاص اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح بازآفرینی بافت فرسوده، آسفالت شد.

وی ادامه داد: حدفاصل بلوارهای فردوسی تا معلم و دو قسمت از خیابان شهید رجایی که در سال ۹۷ بخشی از آن‌ها آسفالت شده بود نیز در سال گذشته مجدداً آسفالت شد.

شهردار حاجی‌آباد با اشاره به گلایه‌های شهروندان این شهر در خصوص نامناسب بودن وضعیت آسفالت معابر، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات همه شهرهای ایران فرسودگی جداول حاشیه خیابان‌ها و فرسودگی آسفالت است که اعتراضات زیادی را از سوی شهروندان به دنبال داشته است.

حسن زاده با بیان اینکه شهرداری‌ها در چارچوب اعتباراتی که دریافت می‌کنند یا منابع درآمدی که در اختیار دارند، خدمت می‌کنند: معضلات شهروندان و اعتراضات آنان در این خصوص منطقی و صحیح است، اما باید توجه کنیم شهرداری نمی‌تواند همه مشکلات شهری را یک‌شبه رفع کند؛ البته برای رفع مشکلات شهری قطعاً همکاری و مشارکت شهروندان و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر هم نیاز است.

وی در خصوص برنامه‌های حمایتی شهرداری حاجی‌آباد از پرسنل این شهرداری، تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش هر یک دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال حاوی مواد غذایی به ضمیمه بسته‌های حاوی اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی تهیه و بین کارگران و کارمندان شهرداری توزیع شد.

کد خبر 425984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.