جزئیات تازه از فیلم فضایی تام کروز

چندی پیش خبری مبنی بر همکاری ناسا و تام کروز برای ساخت فیلمی در فضا منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد "داگ لیمان" به عنوان کارگردان با کروز به فضا خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ددلاین، داگ لیمان در یک سفر جسورانه به جایی می‌رود که هیچ کارگردانی تاکنون نرفته است. لیمان برنامه‌ریزی کرده تا در پروژه مشترک ساخت فیلم اکشن در فضا که با مشارکت تام کروز، ناسا و ایلان ماسک است، حضور داشته باشد. لیمان تاکنون در فیلم‌های "لبه فردا" و "ساخت آمریکا" با تام کروز همکاری کرده است. این کارگردان آثار درخشان دیگری "آقا و خانم اسمیت" را نیز در کارنامه دارد.

بدین ترتیب لیمان فیلمنامه اولیه فیلم را خواهد نوشت و همراه کروز آن را خواهد ساخت. کروز پیش از این‌ها اعلام کرده بود قصد دارد برای ساخت صحنه‌های اکشن به فضا سفر کند و سپس ناسا نیز وارد کار شد و با ورود شرکت "اسپیس x" همکاری سه جانبه بین تام کروز، ناسا و ایلان ماسک رخ داد.

لیمان و کروز هر دو خلبان هستند و روحیه‌ای ماجراجو دارند، اما هر دو آن‌ها پروژه‌های نیمه تمامی دارند که پیش از سفر فضایی باید به پایان برسند. لیمان در حال انجام کارهای پس از تولید آخرین اثر خود یعنی "چائوس واک" است و تام کروز باید سکانس‌های قسمت هفتم فیلم مأموریت غیر ممکن که فیلمبرداری آن به علت شیوع کرونا متوقف شد را بازی کند.

واضح است که این فیلم فضایی پیش تولید بسیار مفصلی خواهد داشت، زیرا تمام عوامل باید آموزش‌های لازم را ببینند و بتوانند فشار پرتاب به فضا را تحمل و توانایی کار بدون وجود جاذبه‌ای را فرا بگیرند.

تام کروز به فعالیت‌های جنون‌آمیز در فیلم‌هایش شهرت دارد، او تمام بدل‌کاری‌ها را خودش انجام می‌دهد و استاد صحنه‌های اکشن است. در حین ساخت سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن کروز از یک هلیکوپتر و یک جت در زمان برخواستن از زمین آویزان شد همچنین از برج خلیخه (بلندترین ساختمان دنیا) بالا رفت.

کد خبر 425960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.