روحانی روز ملی جمهوری آذربایجان را تبریک گفت

رییس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دو کشور با عنایت به اراده عالی سیاسی که در تهران و باکو وجود دارد، می‌توانند با حمایت و کمک یکدیگر و تلاش همه دست‌اندرکاران در جهت تامین رفاه و منافع دو ملت گام‌های بلندی بردارند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، در متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی خطاب به الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان آمده است: با ابراز امتنان، تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت روز ملی جمهوری آذربایجان به جناب‌عالی، دولت و مردم آن کشور ابراز می‌دارم.

روحانی در این پیام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ضمن برخورداری از اشتراکات و علایق تاریخی، فرهنگی و دینی میان دو ملت، با برخورداری از فرصت همسایگی دارای زمینه‌های فراوان همکاری و سرمایه‌گذاری‌ها می‌باشند که با عنایت به اراده عالی سیاسی که در دو کشور وجود دارد، می‌توانیم با حمایت و کمک یکدیگر و تلاش همه دست‌اندرکاران در جهت رفاه و منافع دو ملت گام‌های بلندی بردارند.

وی در پیام خود اظهار کرد: امیدوارم با فائق آمدن جهان بر ویروس ناشناخته و بیماری کرونا در جهان و دو کشور، علاوه بر پیگیری مناسبات و توافقات دو جانبه، بتوانیم در ارتباط با موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی نیز در چارچوب حمایت متقابل به همکاری‌های مشترک ادامه دهیم.

رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: از خداوند متعال برای جناب‌عالی سلامتی و موفقیت و برای مردم دوست و برادر جمهوری آذربایجان، سعادت و نیک‌بختی روزافزون مسألت دارم.

کد خبر 425950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.