صنعت نفت به جمع باشگاه‌های کرونایی پیوست

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز بعد از دریافت پاسخ تست های کوید-۱۹ بازیکنان و عوامل کادرفنی و اجرایی ۳ مورد مشکوک به کرونا دارد.

به گزارش ایمنا، بازیکنان، صنعت نفت آبادان آخرین تیم لیگ برتری بود که تست‌های الزامی پروتکل بهداشتی مسابقات را انجام داد. براساس پزشک این باشگاه با اعلام نتایج آزمایش PCR ، تست سه عضو از اعضای این تیم مثبت بوده است.

مهدی موسوی پزشک تیم نفت آبادان درخصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان این باشگاه گفت: در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال ما در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله تست کرونا از کلیه بازیکنان، مربیان و کادر اجرایی مطابق پروتکل تست گرفته شد که متأسفانه نتیجه آزمایش سه نفر مثبت بوده است.

او ادامه داد: این سه نفر متشکل از دو بازیکن و یک نفر از کادر اجرایی باشگاه هستند که مطابق دستورالعمل‌های اعلامی این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد از این افراد، آن‌ها قرنطینه می‌شوند.
پزشک تیم فوتبال صنعت نفت افزود: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از پنج نفر است ما تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی وضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از فردا پنجشنبه زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.

منبع: ورزش سه

کد خبر 425927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.