برداشت اطلاعات پارک خودروها به صورت مکانیزه انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت نیک اندیش اصفهان گفت: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای شهر اصفهان که به صورت کاملا مکانیزه داده‌ها و اطلاعات پارک خودروها برداشت می‌شود، دخالت نیروی انسانی به صفر رسیده و این امر توسط چهار خودرو با دقت تصویر برداری بالای ۹۵ درصد صورت می‌گیرد.

سیدرضا عقدایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به آخرین آمار از همراهی مردم با طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای اظهار کرد: تا کنون ۱۰ هزار و ۷۱۷ کاربر و ۶۰۳۴ خودرو در سامانه اصپارک ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: اجرای طرح پارک حاشیه‌ای با هدف اصلی کاهش ترافیک در خیابان‌های پرتردد و افزایش عدالت اجتماعی در استفاده از جای پارک حاشیه خیابان در ۱۳ خیابان پرترافیک شهر اصفهان در فاز اول استارت خورده است.

مدیرعامل شرکت نیک اندیش اصفهان گفت: در این طرح که به صورت کاملاً مکانیزه داده‌ها و اطلاعات پارک خودروها برداشت می‌شود، دخالت نیروی انسانی به صفر رسیده و این امر توسط چهار خودرو با دقت تصویر برداری بالای ۹۵ درصد انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در راستای بهبود عملکرد سامانه و ثبت و تحلیل نظر مخاطبان اصلی این طرح، یک نظرسنجی یا هدف مطالعه و تحلیل اذهان عمومی در رابطه با مشکلات پارک حاشیه‌ای انجام شد.

عقدایی تصریح کرد: داده‌های برداشت شده توسط خودرو در طول روز آنالیز شده و صورتحساب صادر شده از پارک خودرو صادر و از طریق پیامک به مالک خودرو ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون در مرحله آزمایشی طرح که تا قبل از خرداد ماه انجام شد تعداد ۶۰۰ هزار داده پارک در راستای بهبود عملکرد سامانه تجزیه و تحلیل شد، گفت: همچنین تعداد ۲۲ هزار پیامک در قالب ۵۵ هزار بسته پیامک اطلاع رسانی به مالکین خودروها جهت آشنایی ابتدایی با این طرح ارسال شد.

مدیرعامل شرکت نیک اندیش اصفهان ادامه داد: در شروع پروژه تعداد ۱۵۰ عدد بنر اطلاع رسانی در خیابان‌های میزبان طرح و سطح شهر نصب شد تا شروع پروژه به اطلاع شهروندان محترم اصفهان رسیده باشد.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت PARK.MYTRAFFIC.IR و ثبت نام در آن اطلاعات بیشتر در مورد اجرای طرح کسب کنند و همچنین بدهی و صورتحساب دقیق پارک‌های خودرو را مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند، همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور و نصب اپلیکیشن اصپارک نسبت به پرداخت هزینه پارک خود قبل از انجام پارک هم اقدام کنند.

کد خبر 425921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.