والدین برای بازپرداخت شهریه سرویس مدارس به تاکسیرانی مراجعه نکنند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: برای بازپرداخت شهریه سرویس مدارس نیازی به مراجعه والدین به تاکسیرانی یا شرکت‌های حمل ونقل نیست.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطابق تصمیم کارگروه ماده ۱۸ شامل نمایندگانی از شهرداری، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان بازگشت هزینه سرویس مدارس به تصویب رسید و تا اواسط خردادماه به والدین بازگردانده خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنانچه والدین تصمیم به بخشیدن هزینه‌های مرتبط با رانندگان سرویس مدرسه داشته باشند، می‌توانند با تکمیل فرم‌های رضایت نامه اقدام کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: تکمیل فرم‌های مربوطه و واریز وجوه توسط شرکت‌های حمل و نقل در روزهای آینده انجام و نیازی برای مراجعه والدین به سازمان تاکسیرانی یا شرکت‌های حمل و نقل نیست زیرا تماس‌ها از سوی این شرکت‌ها با والدین برقرار خواهد شد.

وی تعداد دانش آموزان ثبت شده در سامانه سرویس مدارس تاکسیرانی را بیش از ۷۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود: بیش از ۸۰ درصد این دانش آموزان، هزینه سرویس مدارس را به صورت کامل برای یک سال تحصیلی یعنی تا پایان اردیبهشت و خرداد پرداخت کرده‌اند، بنابراین دانش آموزان دبستانی دو و نیم ماه و دانش آموزان مقطع دبیرستان سه و نیم ماه شهریه سرویس مدرسه طلبکار هستند.

کد خبر 425916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.