روزنامه های ورزشی ۸ خرداد ماه؛ ۸۸ هزار یوروی مجیدی کجاست؟

با ورود مجلس به حساب و کتاب سرخابی‌ها حالا پرونده‌های مالی مهمی در این باشگاه‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه هشت خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "فقط به حرکت مجیدی تمرین می‌کنیم " به اوج گرفتن نارضایتی‌ها در تمرین استقلال پرداخت، موضوعی که می‌تواند ادامه مسیر لیگ و امید قهرمانی آبی پوشان را کمرنگ کند.

"گل" با عنوان "۸۸ هزار یوروی مجیدی کجاست " به ورود مجلس به حساب و کتاب سرخابی‌ها پرداخت، اتفاقی شاید بتواند تا حدودی به حسابرسی باشگاه‌های پایتخت نشین کمک کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ابتلای فوتبالی‌ها به کرونا ربطی به تمرین و لیگ ندارد" به اظهارات سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت، کسی که مدعی است هنوز صحبتی در خصوص لغو لیگ برتر شنیده نمی‌شود.

"‌خراسان ورزشی" با عنوان "دست پخت تلخ فدراسیون فوتبال" به ازدیاد شایعات اطراف نیمکت تیم ملی پرداخت، شایعاتی که از جانشینی کالدرون و استراماچونی به جای اسکوچیچ آغاز شد و به سانیول رسید تا مشخص شود فدراسیون عزم راسخی برای حفظ اسکوچیچ ندارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"سه رکورد استثنایی در انتظار سرخ‌ها" به رکوردهای استثنایی سرخ‌ها در صورت قهرمانی لیگ و جام حذفی پرداخت، اتفاقی که می‌تواند نام پرسپولیس به عنوان در افتخار ترین تیم جام حذفی نیز جاودانه کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"شکاف در اتحاد ضد پرسپولیس" به تغییر موضع سپاهان برای ادامه لیگ و واکنش باشگاه‌های بالانشین به این موضع پرداخت، اتفاقی که حالا سپاهان را نیز یکی از مدافعین ادامه لیگ لقب می‌دهد.

"صدای سپاهان" با عنوان "یادمان نرفته تراکتور ۸ امتیاز بیشتر داشت و نهایت سپاهان قهرمان شد" به اظهارات محمد ایران پوریان مدافع محبوب سپاهان پرداخت، کسی که در صحبت‌هایش امید و شانس سپاهان برای قهرمانی را یادآور می‌شود.

کد خبر 425914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.