واریز یارانه ۲۰ میلیون ریالی برای نوسازی ۷۰ تاکسی‌ در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از واریز یارانه حمایتی ناوگان نوسازی شده در سال گذشته خبر داد و گفت: در این نوبت یارانه حمایتی برای ۷۰ نفر واریز شده است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علاوه بر مشوق‌های در نظر گرفته شده در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبلغ ۲۰ میلیون ریال یارانه حمایتی ویژه آن دسته از تاکسی‌هایی که سال گذشته نوسازی شدند، در نظر گرفته شده و نخستین نوبت آن واریز شده است.

وی افزود: میزان این بسته حمایتی برای هر تاکسی نوسازی شده ۲۰ میلیون ریال است که به زودی برای همه ناوگان نوسازی شده در سال گذشته واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۳۲۱ تاکسیران اقدام به نوسازی تاکسی خود کردند که در این نوبت، یارانه حمایتی برای ۷۰ نفر واریز شده است، گفت: این بسته حمایتی برای آن دسته از تاکسیرانانی که در سال جاری اقدام به نوسازی تاکسی خود کنند نیز تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد، تصریح کرد: مالکانی که تا پایان شهریور اقدام به اسقاط تاکسی‌های فرسوده خود بدون جایگزینی کنند به شرطی که تاریخ تنظیم سند قبل از لازم‌الاجرا شدن این مصوبه باشد و فرد متقاضی یارانه تسهیلات نباشد؛ مبلغ ۳۰ میلیون ریال یارانه تعلق خواهد گرفت.

محبی گفت: براساس لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد، به مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که تا پایان شهریور امسال اقدام به اسقاط مستقیم تاکسی و نوسازی تاکسی فرسوده خود می‌کنند، مبلغ ۲۰ میلیون ریال یارانه تعلق می‌گیرد.

کد خبر 425901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.