مالکیت شهرداری بر برج‌های دوقلو صفا/کاهش مصرف سموم شیمیایی در فضای سبز ارومیه

در این بسته خبری از افزایش ظرفیت تولید کارخانه بازیافت کاغذ مشهد تا راه اندازی سامانه‌ی "سیوا" در سمنان و کاهش چشم گیر هزینه‌های شهرداری یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بازگشایی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران

مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: مجموعه‌های ورزشی شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اواسط خرداد بازگشایی می‌شود.

شهرداری نجف‌آباد مالک برج‌های دوقلو صفا شد

پس از سال‌ها پیگیری امروز به صورت رسمی تملک بنای تاریخی برج‌های دوقلو صفا به شهرداری نجف‌آباد واگذار شد.

بهره برداری از کارخانه کمپوست لنگرود تا پایان سال

سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد کارخانه کمپوست این شهر اشاره کرد و گفت: این کارخانه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

لزوم توزیع ماسک در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو شیراز

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شروع به کار ناوگان حمل و نقل عمومی از دهم خرداد در شیراز، خواستار پیش‌بینی‌های لازم برای توزیع یا فروش ماسک در مبادی ورودی و ایستگاه‌های اتوبوس و مترو از سوی شهرداری شد.

آغاز طرح جامع دره گردو از هفته آینده

سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی گفت: شهرداری اراک از هفته آینده اجرای طرح جامع دره گردو را در چهار جبهه آغاز می‌کند.

آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد از بهمن ماه ۹۹

خلیل الله کاظمی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد در بهمن ماه امسال خبر داد.

راه اندازی سامانه‌ی "سیوا" در سمنان

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه‌ی "سیوا" با هدف دریافت زباله‌های خشک از درب منازل شهروندان این شهر خبر داد.

کاهش مصرف سموم شیمیایی در فضای سبز ارومیه

علی شایگان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: سازمان در راستای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اقدامات تلفیقی به صورت فیزیکی و بیولوژیک برای کنترل آفات و بیماری‌های موجود در فضای سبز شهری را مانند سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده است.

کاهش چشم گیر هزینه‌های شهرداری یزد

مجید بی کی، رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد از کاهش هشتصد میلیون تومانی هزینه‌های شهرداری خبر داد.

نوسازی پارک کودک "گلستان نوشیروانی" بابل

سید مجتبی حکیم، شهردار بابل گفت: مجموعه پارک کودک گلستان نوشیروانی ساماندهی و بهسازی شد.

کد خبر 425867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.