ابلاغ ساختار سازمانی ۱۴ شهرداری تازه تأسیس

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور گفت: از ابتدای بهمن ماه سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت امسال، ساختار سازمانی ۱۴ شهرداری تازه تأسیس ابلاغ شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عباس کرکه آبادی اظهار کرد: شهرداری‌های نلاس در استان آذربایجان غربی، دهسرخ در استان اصفهان، رود زرد ماشین در استان خوزستان، سر جنگل، کتیج و ده رئیس در استان سیستان و بلوچستان، بوستان در استان کهگیلویه و بویراحمد، سیجوال در استان گلستان، فال در استان فارس و شهرداری‌های سیجوال، بندزرک، بالاشهر، پل و هنگویه در استان هرمزگان مشمول این ابلاغ هستند.

وی اضافه‬ کرد: ساختارهای سازمان‬ این شهرداری‌ها‬ پس از همفکری با استانداری‌ها و شهرداری‌های ذیربط با رویکرد جدید و اعمال ملاحظات حوزه ‏ساختار سازمانی، سیاست‌های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پست‌های سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیت‌های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.

کرکه آبادی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های فوق می‌توانند با توجه به بخشنامه‌های وزیر کشور با موضوع «دستورالعمل نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر و تأسیس شهرداری» و همچنین «نحوه به کارگیری نیروی قرارداد موقت کارمندی و کارگری در شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته» با اولویت نیروهای واجد شرایط دهیاری‎ مرتبط به منظور جذب نیرو اقدام کنند.

کد خبر 425806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.