ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا به مجموعه‌های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران توجه جدی به حفظ سلامت شهروندان و مربیان ورزشی را اولویت اصلی در بازگشایی مجموعه های ورزشی عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، امیر محسنی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به بازگشایی ۵۸ مجموعه ورزشی شهرداری از ۱۷ خرداد ماه جاری اظهار کرد: دستورالعمل رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت در مقابله با شیوع ویروس کرونا به مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده و هم اکنون آماده سازی مجموعه‌ها در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از ۱۷ خرداد ماه در ۳۰ رشته ورزشی که از سوی وزارت بهداشت مجوز فعالیت آنها داده شده است، فعالیت مجموعه‌های ورزشی آغاز و پیش از آن نیز آموزش‌های لازم به مدیران مجموعه‌های ورزشی شهرداری در خصوص رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت در هفته آتی ارائه می‌شود.

مجموعه‌های آبی شهرداری همچنان تعطیل است.

محسنی با اشاره به انجام غربالگری کرونا در میان مربیان ورزشی مجموعه‌ها پیش از بازگشایی مجموعه‌ها گفت: برای حضور شهروندان در مجموعه‌های ورزشی نیز الزاماتی همچون همراه داشتن ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی شخصی و نیز تب سنجی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بدو ورود به مجموعه‌ها الزامی شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه‌های "ورزش از نو" در دوران پسا کرونا اظهار کرد: نیاز داریم با اجرای برنامه‌های تازه در حوزه ورزش شهروندی، بخشی از اثرات نامطلوب اجتماعی شیوع کرونا در ماه‌های گذشته را از زندگی شهروندان بکاهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 425766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.