احداث مخزن ۳۰ هزار لیتری در سایت زباله ساری

رییس سازمان پسماند شهرداری ساری گفت: با اتکا به نیروهای درون سازمانی موفق به اجرایی شدن احداث مخزن ۳۰ هزار لیتری شدیم که با کمک این مخزن روزی سه نوبت تصفیه شیرآبه در سایت زباله سازمان پسماند در منطقه پشت کوه انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان ابوالقاسمی اظهار کرد: در این مرکز روزانه ۹۰ تن آب کشاورزی تصفیه می‌شود که در مجموع برای این پروژه مهم ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روند فعالیت در این مرکز توسط سامانه‌های هوشمند انجام می‌شود، سه کاربر در این مجموعه مشغول به کار هستند که با استفاده از ظرفیت نیروهای درون سازمانی محقق شد.

رئیس سازمان پسماند شهرداری ساری خاطرنشان کرد: ساماندهی و جمع‌آوری زباله با توجه به خرید ۲۲ دستگاه ماشین آلات حمل زباله در دستور کار سازمان پسماند قرار دارد چراکه اولویت کاری مهم این سازمان در سال ۹۹ است.

ابوالقاسمی گفت: رعایت و همکاری نکردن شهروندان پیرامون قرار دادن زباله‌ها طی ساعت مشخص یعنی ساعت ۲۱ هر شب در مخازن اصلی از جمله معضلات جهت جمع‌آوری زباله‌های شهری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پاک‌سازی و تعمیر مخاذن جمع‌آوری زباله‌های شهری توسط سازمان پسماند عملی شده است، افزود: این اقدام برای شهرداری ساری از لحاظ اقتصادی صرفه جویی مالی در بر داشته چراکه روزانه ۱۵ الی ۲۰ مخزن تعمیر می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 425727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.