ثبت رکورد جدید در سازمان عمران شهرداری اصفهان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ثبت رکورد جدید تولید مصالح این سازمان در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد قراردادهای ابلاغی آسفالت سطح شهر اصفهان توسط سازمان عمران انجام شده است.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران در راستای عمل به سیاست‌های کلانشهری به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی و عمرانی، انجام پروژه‌های سطح شهر اصفهان را در دست دارد که اجرای مجموعه پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح شهید سلیمانی، ایستگاه مترو شاهد و تقاطع غیر همسطح آفتاب از جمله آنها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد قراردادهای ابلاغی آسفالت سطح شهر اصفهان توسط سازمان عمران انجام شده است، تصریح کرد: وظیفه تولید مصالح مورد نیاز پروژه‌های مجموعه پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح شهید سلیمانی، ایستگاه مترو شاهد و تقاطع غیر همسطح آفتاب بر عهده مجتمع تولیدی صفه است.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری با همت و تلاش پرسنل زحمتکش و متخصصان سازمان عمران با تولید بیش از ۱۵۲ هزار تن انواع مصالح شکسته در مجتمع تولیدی صفه، رکورد جدیدی در مقایسه با تمامی ادوار گذشته سازمان ثبت شد.

طرفه تابان افزود: بالاترین رکورد تولید مصالح مربوط به سال ۹۵ و به میزان ۱۳۶ هزار تن مصالح در یک ماه بوده که در سال جاری از این رکورد عبور کردیم.

وی اظهار امیدواری کرد: این روند فعالیت در ماه‌های آینده نیز در دستور کار قرار گیرد و برگ زرینی در دفتر عملکرد سازمان عمران و شهرداری اصفهان ثبت شود.

کد خبر 425719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.